Članki na temo: "BOKSS Cerkno"

Povratek

Povabilo na Damijanov pohod na Porezen

18.08.2011 14:05 Lansko leto nas je zapustil Damijan Tušar in člani BOKSS Cerkno pripravljajo "Damijanov pohod" na Porezen 1630 m visok hrib nad Cerknim...
Sedaj pa navzdol

Iskali Alpsko možino in druge rožce na...

30.08.2010 15:39 V soboto 21.8.2010 so nam fušte (domač izraz za butaro – eno vejico lahko zlomiš, skupaj so pa nezlomljivi) iz Cerkna (BOKSS Cerkno) omogočile,...
Mihaela na zmagovalnem odru

Skavtinja prva na izredno težkem...

24.06.2006 12:49 Na 5. gorskem maratonu štirih občin (35 km, 5100 m vzponov in spustov!) je v ženski konkurenci zmagala Mihaela Tušar (BOKSS Cerkno). Čestitamo!
Fotografije z Dunaja in sprejema LMB v Ljubljani

Spomini na Stično so še živi

15.01.2007 12:20 Ja, spomini so še vedno sveži in prijetni ob misli, da nam je bilo kljub hladnemu vremenu toplo pri srcu. Grela nas je Luč.
Naše zimovanje

Zimovanje BOKSS Ptuj - Ptujski piceki

15.03.2016 11:20 "Sem mar jaz varuh svojega brata" - Zimovanje BOKSS PTUJ - PTUJSKI PICEKI v koči križniškega reda blizu Velike nedelje od 26. do 28. 3. 2016.
Kar nekaj članov BOKSS Grosuplje ima svoje otroke med mladimi skavti. Ko smo prišli na dan odprtih vrat naše čete v Sajevec pri Ribnici, smo že imeli v glavi peklenski načrt za krajo zastavo. Rečeno storjeno.

Dogovorili smo se za sredo in se dobili pri Marini ob desetih zvečer. Popili smo še vsak svojo kavico, da nas ne bi spanec preveč zdelal in izdelali načrt.

BOKSS Grosuplje: Umazani, mokri, blatni,...

03.11.2009 07:42 Kar nekaj članov BOKSS Grosuplje ima svoje otroke med mladimi skavti. Ko smo prišli na dan odprtih vrat naše čete v Sajevec pri Ribnici, smo že...
Jamboree 2008 - potovalna skupnost andreja 1

Od potovalne skupnosti Celje, Dormberg...

01.08.2008 11:54 Prejeli smo nekaj fotografij popotovanje potovalne skupnosti Zdravo, fotke od potovalne skupnosti Celje, Dormberg in Cerkno. Slikano 29.7.2008.
na konju

Bratovščina Cerkno na konju!

04.06.2007 07:40 Bratovščina odraslih skavtov Cerkno »Vztrajni ruševci« že drugo leto obiskujemo podružnice v naši župniji. Tokrat smo obiskali Zakriž in se...
udeleženci DSV Koroška 2007

Državno srečanje voditelje PP -...

29.10.2007 08:41 Naglo se približuje vikend 17.-18. november, ko se bomo voditelji veje PP (noviciatovodje in klanovodje) zbrali v Cerknem na jesenskem državnem...

Potovalni tabor BOKSS Ptujski piceki:...

14.09.2012 15:04 Znani Slomškov verz smo uporabili kot vodilo za tabor naše bratovščine. Odločitev, da bo naš letošnji poletni tabor v potovalni obliki, je...
"Vzemite življenje kot igro in svet kot igrišče!" pravi B.P. in trop za pripravo zimovanja se je odločil, da bo rdeča nit našega letošnjega zimovanja Robert Baden-Powell.

Zimovanje BOKSS Ptuj "Ptujski...

11.03.2011 09:22 "Vzemite življenje kot igro in svet kot igrišče!" pravi B.P. in trop za pripravo zimovanja se je odločil, da bo rdeča nit našega...
Kranske sove

Predstavitev internetne komunikacije na...

21.01.2009 20:27 Skupina Kranskih sov se je zbrala na rednem sestanku in v živo poroča o svojih dejavnostih.
kidanje peska na traktor

Tudi v Cerknem odstranjevali posledice...

03.10.2007 08:48 Neurje je veliko škode naredilo tudi v občini Cerkno. Domači skavti smo v soboto izvedli akcijo v krajevni skupnosti Orehek – Jesenica, ki je...
NOČNI  POHODI NA  MUROVCO Z PREJŠNJIH  LET

V soju bakel na Murovco

24.01.2007 16:45 BOKSS Domžale vabi vse skavtinje in skavte na 3. tradicionalni pohod na Murovco. Dobimo se 2. februarja ob 20h pred cerkvijo v Domžalah.

Globoko v gozdu - Šentjurski BOKSS...

03.04.2006 07:29 Skavti si ne bi bili sestre in bratje, če bi ne bili veseli, se ne obiskovali in skup držali. Šentjurske mravlje in novomeški polži smo le en...
Šenturška Gora

Godlo zamenjali za sonce

08.01.2013 16:50 Tudi letošnje leto je BOKSS Štepanja vas družno stopila v novo leto. 2. januar ni več dela prost dan, zato smo se na "potep" podali zadnji dan...
Vaja BOKSS Škofja Loka

KZV Res je prijetno

29.10.2012 14:00 V naslovu navedena kratica pomeni kulturno zabavni večer, ki ga prireja BOKSS Štepanja vas v sodelovanju s kapucinskimi bratovščinami. Prireditev...
Skupinska

Tura spominov v družbi z Abrahamom

17.07.2012 19:16 Sivi mož (Abraham) je bil ponovno na obisku. Te dni je obiskal Vzdržljivega medveda. V povezavi s tem dogodkom se je BOKSS Štepanja vas odpravila...
Na letošnjem taboru odraslih skavtinj in skavtov "Veter v jadra", so se spletle marsikatere vezi in ena od teh je bilo tudi povabilo Nevenke in Metke iz BOKSS Ribnica – Dolenja vas: "Naši mladi pripravljajo že vrsto let konec avgusta nekaj posebnega za odrasle – Oratorij Plus. Dogodek, ki je edinstven v Sloveniji, se nama zdi odličen in je vreden ogleda!" Pa sva šla ...

Piš 'Vetra v jadrih' zanetil...

07.09.2011 08:04 Na letošnjem taboru odraslih skavtinj in skavtov "Veter v jadra", so se spletle marsikatere vezi in ena od teh je bilo tudi povabilo...
Napovedani pohod odraslih skavtov na Blegoš v noči iz 18. na 19. februar 2011 je uspel. Kot nagrada za zimski vzpon nas je pričakal vrh (1562 m) v siju polne lune. Pohoda so se udeležile skavtinje in skavti iz 7 bratovščin ( Cerkno, Kranj, Domžale, Škofja Loka, Štepanja vas, Brezovica, Celje 2) volčiči in klanovci iz stega Škofja Loka ter še nekaj gostov neskavtov, skupno 29 udeležencev.

Vrh Blegoša v luninem siju (foto,

21.02.2011 10:43 Napovedani pohod odraslih skavtov na Blegoš v noči iz 18. na 19. februar 2011 je uspel. Kot nagrada za zimski vzpon nas je pričakal vrh (1562 m) v...